måndag 16 februari 2009

Åsiktsmaskinen har shoppat.

Några av er vet att jag provåkt ett kort åt västtrafik, deras nya elektroniska 100-kort. Jag var även med på en gruppdiskussion där jag fick säga vad jag tyckte om kortet. För en åsiktsmaskin som mig var det rena himmelriket. Som tack fick jag ett presentkort på 300 kr och tänkte unna mig något jag kanske inte annars skulle ha köpt. Så det blev denna Carl Larsson inspirerade skjortklänning från Lindex, det kanske inte riktigt framgår av bilden med den är vit- och blårandig. Passar både till tights som på bilden och svarta tighta jeans, frågan är väl bara vad jag ska ha till den när det blir varmt ute.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Söt som socker! Tänkte Carl Larsson innan jag ens läst inlägget ;)

Anne sa...

Tack tack *ler*
Kanske går att lura fram sommaren med somriga kläder....