fredag 27 februari 2009

Metro

Jag är med i dagens metro, med bild och allt. Är ni intresserade av själva artikeln kan ni hitta den på http://vasttrafik.se/sv/Aktuellt/Pling/ och under dagens datum 27 februari. Vad jag inte räknade med att det egentligen är en helsida kontaktannons. Det finns en liten blå ruta där bland annat mitt namn och ålder står och även då att jag är singel, vilket ju i och för sig är helt sant. Så under dagen fick jag ett mess från en för mig helt okänd person som sett mig i tidningen, tyckt att jag är söt och hittat mig på eniro eller dylikt och därefter skickat ett mess. Smickrade javisst med även lite skumt, det tycker jag allt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha jag dööör! :) Hoppas att du och din stalker får leva lyckliga i många år framöver! I övrigt en mycket fin bild på dig så jag kan inte säga att jag klandrar honom :)

Anne sa...

Tack snälla söta för både komplimangen och lyckönskningarna....