tisdag 14 augusti 2007

Aggro idag

Jobbet håller på att driva mig till vansinne, underbart skönt att det bara är tre dagar kvar. Det är kanske inte så konstigt att jag börjar tröttna på det, min 8:e sommar där och jag kallas numera för sommarinventariet.
Men dagens ljuspunkt är att Jenny är hemma igen, nu är allt som det ska: Moa, Jenny och jag, ett korsord och indiska. Så glad att mina vänner står ut med att höra mig gnälla om jobbet, måste bli av med det på något sätt. Passade även på att äta sushi på Sun sushi på centralen i Göteborg, bästa stället i stan till ett bra pris.

På torsdag ska jag på min första IFK match, de spelar mot djurgården och på Lördag spelar Nemas på Henriksberg, missa inte det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är det ju bara en dag kvar. Du klarade det! Hoppas jag. Har ju inte hört nåt från dej sen i onsdags.
Ha en skön helg!

Anne sa...

japp jag klarade det wrathchild, helgen har än så länge varit super!