måndag 27 augusti 2007

Tjejkväll

I lördags träffades Korsordstrion hemma hos Moa för en riktig tjejkväll. Vi började med att sjunga med till en massa låtar (vissa bättre än andra) och sen blev det till att laga mat, eller ja Moa lagade mat, Jenny och jag satt mest på varsin stol och var sociala.
Ingen riktig tjejkväll utan drinkar, lämplig film och skönhetspyssel. Så Jenny svänger ihop en hel kanna av en av sina drinkar och vi börjar fixa naglarna, det filas, putsas, petas, stärks och lackas. Mycket snyggt.



Filmen för kvällen blev Cry baby, Johnny Depp är och förblir otroligt snygg om jag fick chansen skulle jag definitivt…..! Filmen i sig är om man tänker efter inge vidare, men när det gäller en sån film så tänker man inte efter. Kunde ju konstatera att både M och J sett den ett antal gånger fler än mig då de roade sig med att säga replikerna innan de på filmen.



En riktig tjejkväll är inte komplett utan ett totalt skrattbryt vilket vi fick ute på balkongen, de nere på parkeringen tittade lite misstänksamt ut när jag hängde över kanten i någon form av skrattkramp. M skrattade nått som lät som neeehhhj och J lät som om hon höll på att kvävas. Kan kanske ha berott på drinkarna men jag är inte så säker på det.



Avslutningsvis blev det ansiktsmasker och visst är vi snygga….













Inga kommentarer: