torsdag 23 augusti 2007

Spelkväll, pysslen och klarad tenta

Igår var det spelkväll hemma hos Jenny, vilket innebär att vi träffas ett gäng och spelar framförallt brädspel. Jag är rätt ny i denna grupp av människor men känner mig väldigt hemma med dem, kunde lika gärna ha känt dem i flera år. Skönt med människor som är så lätta att umgås med, eller är det helt enkelt så att jag passar in i gänget....?

Idag har jag fått gjort en hel del, fikat med M&J på indiska då jag även passade på att boka tid för en klassisk ryggmassage på Gilda skolan. Det är deras elever som utför behandlingarna och om jag är nöjd med dem kan jag tänka mig att gå dit i alla fall en gång i månaden, det skulle mina axlar i alla fall blir glada för (tack Moa för påminnelsen).

Har även passat på att boka tid hos frisören imon, organiserat min garderob (dock inte slängt nått än, måste samla mod först), städat bland alla mina viktiga papper och tvättat. Så på det stora hela känner jag mig mycket nöjd med allt jag fått gjort idag.

Och jag höll på att glömma, fick svar på min överklagan av tentan i ekonomistyrning och jag lyckades!! Fick det halva poänget som fattades för G så nu har jag klarat den kursen, känns otroligt skönt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

så lite så..

Anonym sa...

Kom på att man kanske skulle ge sig till känna här också...

Det är jag som är Jenny, tjejen som spelar brädspel och inte kan sminka sig själv ;)

Jo, Anne, visst är det så att du passar in...
...otroligt bra!